förvirring och shoutout

 
en gång gjorde jag en anonym blogg där jag skrev om alla killar som fanns i mitt liv.
jag skrev allt om deras egenskaper, deras utseenden, vad de gjorde, vad de sa och vad vi hade för relation.
det var ganska roligt för jag berättade om dem varje dag. jag hade inte romantiska relationer med dem såklart.
men det fanns folk som var intressanta och folk som var intresserade av mig. jag delade med mig av flörtandet innan det blir nåt.
jag delade med mig av mina tolkningar, mina känslor, mina tankar. på ett ganska komiskt sätt. det var hur kul som helst.

idag på vågen firade vi ewe som fyller år imorgon (grattis tanten). jag känner mig på ganska bra humör.
solen skiner men det stormar. jag har hunnit vara på vårdcentralen och bokat in en massa jäkla möten.
nästa vecka kommer bli krävande med alldeles för många måsten. men det är bara att bita ihop och längta till lördagens luleåtripp.

jag är väldigt förvirrad pga. en sak. eller, ja. tre saker. jag kan inte riktigt fokusera och hitta mina egentliga känslor.
därför ska jag ha en lugn helg i min ensamhet (tror jag). jag måste analysera de olika situationerna.

jag vill rekommendera en blogg till alla mina sportintresserade läsare. den är nystartad, analytisk, intelligent och välskriven. titta in vad han skriver om förändringarna i svensk hockey idag: http://sportstalk.webblogg.se/

när jag kom hem satte jag upp ett luleå hockey klistermärke på ytterdörren. man måste ju representera sitt lag.
förutom det har jag lekt med katten, städat undan lite, kletat på lite smink. nu är jag helt inne i musiken och ska skriva lite poetry.