"Pillesnopp är ju ganska sött"


Har fått feber. Vad passar då bättre än att lira wow? Svar: inget.

Har inte ätit något på hela dagen men snart ska jag åka till mami igen.
Kommer vara där rätt mycket när jag har vågen på Ålidhem 3 gånger i veckan.
Jag hatar att åka buss. Ska träna på det men än så länge är det sjukt jobbigt.

Haha skrev just den konstigaste kommentaren jag någonsin postat på facebook:

 
(Det var som svar på

"Fråga till alla föräldrar därute, när barnen frågar vad tjejers kön kallas vad svarar ni då? Jag vet, det kanske man inte ska dra upp öppet såhär, men när det finns en uppsjö av namn och lämpligheter så har jag ifrågasatt vad jag själv bestämt mig för att säga.

Kliniska termen är väll Vagina? Eller Slida? Men jag har hört att vissa dagis säger Blomma, snäcka, Snipa? Finns det då någon gullig version av snopp och penis ni säger åt era pojkar?)