Life is no nintendo game

 
 
Jag har sovit som en stock inatt, och drömt jäkligt härliga drömmar.
Det hände mycket konstiga saker men åh, en person som var med...

En grej som är skön med kedjetäcket är att jag inte drömmer lika hemska drömmar.
Sen så vaknar jag inte och är rädd mitt i natten utan jag känner mig som trygg där jag ligger.
Imorgon ska jag dock lämna tillbaka det. Det känns sådär. Hoppas jag får ett utskrivet snart.

Imorgon är det en massa bra saker som händer. 
Eller... iallafall två bra saker, haha.

1. VÅGEN öppnar igen. ♥ ♥ 
2. Jag ska hämta ut paket med kläder.

Frågan är hur fasen jag ska kunna sova ikväll, tog mina sista sömntabletter igår.
Jag sov i 14 timmar kanske, så jag kommer förmodligen inte bli trött på läääänge.
Tur att jag har en serie att titta på, spel att spela och en massa papper att fylla i.

Har glömt att fylla i dagbokskorten under HELA julledigheten. 
Det är något vi har på vågen, man ska fylla i hur läget är 3 gånger varje dag.
Hur hög ångest man har, hur hög motivation man har, impulser, s-tankar, bra saker som hänt.
Har även fått två papper av min arbetsterapeut som jag har glömt att fylla i. Så jag har att göra.
Måste börja sköta det där bättre så att det blir mer korrekt, det är ju svårt att fylla i två veckor i efterhand.



Jag saknar verkligen min bästa vän. Vi har glidit ifrån varandra de senaste åren.
Vi har ju inte dålig kontakt nu, vi tycker mycket om varandra, men vi ses knappt.
Förut kunde vi träffas flera gånger i veckan. Åh, jag önskar att vi pratade oftare...

Det är en person som jag kan berätta allt för, hur störda saker jag än har gjort.
Ska nog ringa henne imorgon. Vi är ju faktiskt best friends 4-evvah sen barnsben.



Nu ska jag nog slå på stort och spela poker för första gången sen jag blev ledig! Wish me luck, guys.