I'm as cold as the cold wind blows


Det är snöigt och mina tankar rör sig som flingor i en storm. Det är svårt att få fast dem och skriva ner dem.
Det är därför jag har varit så tyst, kära ni. Men jag mår helt okej. Den här veckan har varit bra. Jag har varit bra.
Med bra menar jag inte att det har varit en speciellt rolig vecka. Men det har varit en kämparvecka och jag vann.

Feber har jag fått. Så mina tankar yr kanske än mer på grund av det. Men jag kan gärna vara sjuk nu,
på så vis vet jag att jag gör rätt val. Jag blir tvungen att göra rätt val. Det är som att min kropp hjälper mig.

Jag har mött en manlig variant av mig. En kämparsjäl som förstår mina känslor, mina ageranden. Som förstår mig.
Det känns ovant, jag har aldrig stött på någon som så tydligt visat den förståelsen. Jag är väldigt glad att våra vägar korsades.
Han kommer nog bli en god vän och någon som jag förmodligen kommer kunna bli väldigt inspirerad av. Han är en stark människa!

Somnade klockan 22 igår och vaknade klockan 3. Haha, sjukt morgonpigg.
Nu ska jag göra lite oboy (är ju trots allt sjuk) och spela WoW tills jag blir trött igen.
Ville bara visa att jag lever. Och att det går bra för mig. Jag är på rätt väg. Vi hörs senare.

PUSS