I wanna marry Rihanna ♥

 

Haft en sjukt mysig helg. Lördagen var fin. På alla sätt.
Jag har ju fått ta hem mammas katt, han ska få bo hos mig nu.
Jag pratade med massa härliga människor och tog det ganska lugnt.
Eller, jag städade lite. Dammsög och skurade hallen och rummet.

Söndagen däremot var rätt seg. Jag hade feber och var hur trött som helst.
Försökte spela wow men det gick inte så vi la oss och kramades lite i sängen.
Jag sov mellan 15-20:30, sen var jag vaken till 00:20 och slocknade igen. Haha.

Måndagen innebar, som jag skrev sist, vågen. När jag kom hem gosade jag med Gurra,
pratade med kompisar och sen blev det en riktigt soft kväll. Jag har börjat trivas bättre hemma.
Spelade poker, pratade, hade musikquiz, skrattade osv. Hade en jävligt bra känsla i kroppen på kvällen.
Sen tog jag en sömntablett och la mig. Känner mig inte utvilad idag, tvärtom. Är riktigt jäkla seg och trött.
Men, ja, det har säkert med sömntabletterna + sjukdomen att göra. Krya på mig!  Vill vara helt frisk nu.

känner en LÄNGTAN. tihi. PUSS!