He wants to erase me

Hej.

 
Jag kom just hem från vågen. Har varit riktigt mysigt att spendera tid med Ewelina igen, det känns som att det var en evighet sen sist. Hon är så fin, helt klart en av mina favorittjejer. Jag hade lite feber så vi umgicks väl inte så mycket men skönt att bara vara där. Vi hade vår vanliga skratt-stund på eftermiddagen iallafall, haha, det är typ den bästa terapin. På måndagar verkar det alltid bli samma sak. Snuskiga associationer kombinerat med trötthet.

Efter det köpte jag kattmat till Gurra och han blev överlycklig när jag kom hem med lyxmat. Han sitter nu och tvättar sig och kurrar bredvid mig i soffan. Det är härligt att ha honom här. Igår hade han tråkigt så jag gjorde en folie-boll till honom. Han spelade fotboll och skrek (samtidigt) i en kvart. Haha, jag var tvungen att avbryta mitt wowspelande mitt i en instans för att göra en boll till honom. Jag blir så himla orolig att han inte ska trivas så jag kollar läget hela tiden, pratar med honom, klappar honom, fixar vatten, mat, leksaker. Haha, jag är en sån hönsmamma.

Nu ska jag ta lite energidryck och försöka bli frisk! Fokusera på wow, lösa korsord, mysa. Jag mår mycket bättre än igår och i lördags men har fortfarande lite feber och är väldigt tät i näsan. 

Puss och kram !