En midsommarnattsdröm

 
Varit på DBT hela morgonen. Fick mycket nytt att tänka på.
Tydligen ska de göra en ADHD utredning på mig, pga min rastlöshet.
Jag är dock ganska säker på att jag inte har ADHD? Skulle bli sjukt förvånad.
Man kan väl vara rastlös av borderlinen också? Sen kanske jag bara är en sån person.

Men ja, lika bra att kolla upp det. Skulle vara sjukt skönt att bli av med den känslan.
Att alltid söka äventyr efter äventyr. Gör typ bara dåliga val när det kryper i kroppen. (Ofta)

Har iallafall skrivit en lista på saker att göra och personer att kontakta när jag blir så rastlös.
Det känns bra. Ska följa den nu. Ta det lugnt i helgen, stänga av den pulserande omvärlden.

Jag känner mig stabil. Tog mig ut i den bleka vintersolen på en promenad nyss. 
Äntligen är det vinter som det ska vara. Pudersnö, solsken och svidande ansikte.

DAGENS LÅT
H.H - EN MIDSOMMARNATTSDRÖM. Man blir så glad, jag kan inte låta bli att sjunga med.