Aldrig sett en match i hela mitt liv

 
Kolla min nya jättemysiga tröja. Ska sova i den inatt. Köpte den och en till killtröja på junkyards mellandagsrea.
Sitter och tittar på hockey, AIK - Luleå, känns lite konstigt att samtidigt ha på sig basket-tröja och basket-keps.
Meeen Luleå verkar vinna och det känns ju lika bra som vanligt. Vem fan bryr sig om basket när det finns hockey?

Tänkte bara visa mitt nya inköp, har ingenting annat att skriva om egentligen.

PS. Johan Fransson kan ju ringa mig. Fy fasen vad fin han är?! DS.



På mellandagsrean köpte jag även lite byxor som säkert kommer om några dagar, längtar. Älskar paket!

PS igen. Imorgon är det torsdag och då ska jag ta tag i en sak som jag tänkt göra länge.
Jag ska börja röra mig mer (nu när allt kommit igång ska jag sluta vara passiv och deppig)
Sedan ska jag äta nyttigare. Sova vid bättre tidpunkter - sköta sårbarheterna helt enkelt.
Och även skära ner på festandet och rökandet. Snusandet får jag däremot fortsätta med. DS.