Vinden har (äntligen) vänt

 

Sitter hemma hos mamma och dricker kaffe. Varit hos läkaren idag.
Det blir otroligt konstig stämning ofta haha, jag vet som inte hur jag ska bete mig.
Men han är snäll och det är alltid bra att ha en "egen" läkare. Som vet allt om medicinerna osv.
Han är väldigt tillmötesgående och vi hade ett relativt bra samtal ändå. Fixade till det mesta.

Lyssnar på musik och känner huuuur mycket jag behöver köpa högtalare till min dator.
Mamma har sjukt bra ljud jämfört mig. Så jag ska njuta av det allt jag kan innan jag ska hem.
Måste försöka få det städat idag eller imorgon. Imorgon har jag ett möte 13:15 på försäkringskassan.
Ska träffas tillsammans med min kontaktperson där, Emma (min kans) och min arbetsgivare. Spännande.

Förutom det så har jag haft en rätt jobbig period (igen eller fortfarande?) på slutet. Varit febrig osv.
Har inte riktigt tagit hand om mig. Var så utsvulten att jag åt fem hårdbrödmackor hos mamma nu, haha.
Jag har iallafall tagit på mig 2 saker som kommer att göra min situation mycket, mycket bättre. Jag är en fighter!

Har haft en fin vän att dela mycket med på slutet. Jag är glad att vi har fått upp kontakten igen. Han är grym!
Så man kan väl säga att han har peppat mig och gjort mig glad när jag har haft det tungt. Bara av att finnas.