målar graffiti och skriker fett fett

 
 
10 randomfakta om mig

1 jag är jätteblyg men döljer det så gott jag bara kan.
2 jag har aldrig varit kär i någon som inte har gillat mig tillbaka. 
3 jag hatar att städa för när jag väl gör det så är jag så noggrann att det tar flera timmar.
4 jag är genuint varmhjärtad och tror ibland för bra om folk. jag är alltså ganska naiv.
5 jag får alltid jättedåligt samvete när jag har gjort något fel. ALLTID. 
6 jag tänker mer på andra än på mig själv. men jobbar på att validera mig själv.
7 jag har förändrats otroligt mycket sedan 2008, blivit mer omogen 
8 ibland känner jag så mycket kärlek/glädje att det känns som att hjärtat ska spricka
9 ibland känner jag så mycket ångest/sorg att det känns som att hjärtat ska spricka
10 jag är väldigt o-tjejig. gillar baggykläder och keps. klätt mig så sen jag var liten och trivs i det.

Fått många frågor om det finns någon som gör mig glad just nu för att jag går omkring och ler.
Och ja. Det finns ungefär 40 personer som får mig att förstå hur lyckligt lottad jag är. Alla är speciella.
Sen kanske det finns någon hemlig mister, vem vet? Det skulle jag nog inte gå ut med ändå. Sen har jag ju skaffat katt, det blir man ju glad av.

Idag har jag varit på vågen som vanligt. Försov mig också, som vanligt. Haha, är aldrig i tid på onsdagar.
Hade ett väldigt givande samtal med S. Jag känner mig motiverad och peppad. Har lite pyssel att göra ikväll.
Är det någon jag känner som äger en graffitipenna? Skulle behöva låna den över en dag, gärna i en mörk färg.
(Ska skriva på min spegel och har hört att de ska vara bra för det. Att det inte försvinner då det blir varmt och fuktigt)