Ensamvalentines? Eller hemlig dejt?




Snart är det alla hjärtans dag igen. Jag vet inte om jag någonsin varit singel på alla hjärtans dag?
Eller kanske för två år sen. Och -09. Är det på fredag man ska sitta hemma och krama katten?
Jag är en sucker för "högtider". Älskar att gratta folk som fyller år mest av allt. Sen valentines.
 Gurra är ju den killen som just nu (förutom papi, henke och rasmus) har störst plats i mitt hjärta.

HIHI, nämen något ska man väl lyckas klämma in. Har lite hemliga planer. Men inget spikat.
Känner mig glad. Jag längtar till helgen för första gången på väldigt länge. I love happy me 

Idag har jag varit grym och jag är stolt över mig själv. Trotsar jantelagen och säger så.
För när man gjort något som är svårt för en - då jävlar ska man inte vara annat än stolt.