the sun is shining

 
haha, jag skulle umgås med j igår kväll men somnade efter en halvtimme-timme. vilket roligt sällskap jag är!
jag är ganska pigg idag iallafall. snart kommer s hem till mig och hjälper mig att ta tag i den tråkiga städningen.
känns småjobbigt men lika bra att göra det en dag då jag verkligen sovit ut. sen gör ju solen att man blir glad.

har fått hem lite saker jag beställde från h&m för längesen. hade glömt bort det, haha så jäkla nice!
två eternity-armband: ett till mig och ett till ewe. det ska jag alltid ha på mig. ♥ tänka på att SOAS. 
fick hem två par solglasögon också. guld-bruna och rosa. sen lite hippieband till mitt sommarblekta hår.

nu ska jag dricka en kopp kaffe och lyssna på pepp-musik medan jag inväntar s.
efter vi har städat så ska jag hem till mami som vanligt på tisdagar.