heads-up


har suttit och sökt presenter i flera dagar,
lillprinsessan (som fyller en månad idag) 
har ju välkommen till världen - party snart.
beställt en present nu, en jättefin grej. hihi.
tror dock att det kommer dröja lite innan jag får hem den.

mötet imorse gick bra, jag var jättetrött när jag vaknade.
nu känner jag mig däremot jättepigg och alert, skönt som tusan.
ska nog spela lite poker så jag har råd att skämma bort ayla som planerat.

heads-up är verkligen min grej. vinner typ alltid när jag kör det.
kan man försörja sig på det eller måste man bli grym på 6-/9manna?
ska nog bygga upp min rulle genom att köra mer heads-up, sen ringspel.
måste bara få en stabil stack på svenska spel känner jag, nu är den minimal.

på tisdag nästa vecka ska jag träffa miriam från jobbet.
det var jättelängesen jag träffade henne, det blir mysigt.
det blir ju ett jobbrelaterat möte men ändå kul att ses ju.
är ganska ivrig på att visa hur bra det gått för mig på slutet.

nu ska jag dra in lite mer slantar på pokern tänkte jag! 
hörs senare.