FUCK THIS


nu kommer jag säkert låta väldigt bitter och fine, jag kanske är det.
varför visar man inte uppskattning till folk som betyder något för en?
varför får man andra människor att känna sig obetydliga? varför?
varför gör man nazistiska demonstrationer och attackerar åskådare?
varför beter man sig som en douchebag och skiter i konsekvenserna?
varför är man så jävla otrevliga mot varandra hela jävla tiden? 

man up för fan. jag lovar att ni inte blir starkare av er jävla kyla.
ni blir bara mer och mer ensamma. till slut finns ingenting kvar.
jag vill alla väl. det är bara därför jag skriver det här. för er skull.
om ni känner kärlek, dela den. om inte så skit för fan i den personen.

jag skiter from now on i ALLT. förutom mina vänner.
jag orkar inte anpassa mig efter den här världen.
det är för mycket kyla, för mycket hat, för mycket skit.
min familj och mina närmaste vänner - jag älskar er.
men det VET ni för jag visar min uppskattning...

jag är för naiv. jag är för öppen med mina känslor.
jag blir genuint ledsen när jag inte känner mig uppskattad.
och jag orkar inte leva med den här sorgen i mitt bröst varje dag.
jag blir alldeles för lost i de här situationerna, gör fel val.

BRB flyttar tillbaka till bygdeå och gömmer mig på en bondgård.
där ska jag leva mitt lilla bondeliv. ses aldrig igen.

alla som inte vill mig väl kan väl bara avlägsna sig från mitt liv?
jag orkar inte gilla folk som inte är bra på riktigt. gör mig den tjänsten.

(ja, jag är nykter. har suttit och sett serier med mamma.
blir bara så irriterad på allt. kaoset på stan idag, människor
i min närhet, sorg över saker som hänt, ensamheten osv)

HEJDÅ