bara massa prat

hej.

jag har haft fullt upp i veckan.
massa olika tider att passa, möten att vara på,
saker att träna på, tester och informationsträffar.

imorgon är det upp tidigt igen som gäller,
kvart i nio har jag ett utvärderingsmöte på vågen.
det känns helt okej, är van att stiga upp tidigt numera.
ligger redan i sängen med datorn. har helt ny dygnsrytm.

det kommer iallafall gå bra imorgon, allt rullar på som det ska.
på lördag däremot är det MR hjärna. oj, vad jag är nervös inför det.
hoppas verkligen inte att det är något knas. håll tummarna för mig! 

har såklart sett idol. fan vad bra umeåelin är. en riktigt tuff tjej.
men killarna har ju varit ganska dåliga måste jag säga, ikväll
röstade jag på kevin men det var bara för hans charm och cuteness.
tyckte inte att sången satt. men det var väl inte många som lyckades.

i helgen ska jag hänga med kotten och lillkotten. det blir mysigt.
tänk vad man kan sakna en liten bebis som man inte känner än. 
spenderade hela kvällen igår med att söka presenter till henne.

hör hur regnet forsar ner utanför, jättemysigt att ha fönstret öppet.
men det är nån snubbe på gården som låter som en brunstig ko.
han stönar och muar typ, haha. antar att han är missnöjd över vädret.
han slutar inte grymta heller utan har gjort det till och från i fem minuter.

har spelat lite heads-up ikväll. (poker) det är typ min starka sida.
jag är mycket bättre på heads-up än om man är sex personer som kör.
kanske ska göra som durrrr gjorde och utmana proffsen, haha.

nu är det dags att läsa lite innan jag sover, får så ont i skallen av datorn.
vi hörs imorgon. då är det hockey igen. älskar att säsongen är igång igen.

 
ska även, som jag sagt, ta tag i mig själv.
gick ju upp i vikt när jag började med en medicin.
så nu blir det nyttig mat + motion för hela slanten.

peace