vilken pajas jag är

HAHA fan vad jag är störd i huvudet ibland.
hittade en gammal video som jag spelade in i somras. jag var inte nykter vill jag lova.
jag stod och spelade in när jag lirade poker och dampade lös. och i slutet säger jag
att "jag ska skicka videon till tom dwan, och han kommer vilja höra vad jag säger så 
han kommer anlita en tolk och sedan njuta av att se hur glad jag blir när jag vinner."


"han vill chatta med mig! VAD GÖR DU SUNNANVIND?"
"jaaa, jag står och pratar i en träslev. durå?"

 

igår åkte jag iväg till övik för att titta på hockey. följde med luleåfans som jag aldrig träffat förut.
men det var jättekul, fick äntligen se en hockeymatch live. det var ganska längesen sist.
och alla luleåfans var jättetrevliga! de var så snälla som plockade upp mig i umeå. 

är lite stolt över mig själv som åkte med dem, helt ensam. jag som är ganska blyg.