sjuka människor



egentligen skulle jag dricka öl och titta på hockey men jag somnade.

så nu sitter jag här och tittar på lite heads up, viktor blom är en riktig dåre alltså.
får typ ont i magen när jag ser hur han spelar vissa händer. men han gick vidare!
har aldrig sett honom spela live förut så det är kul. han är ganska söt också...
man kanske skulle satsa på att bli lyxfru och leva livet med isildur1 i macao.

hahaha och phil hellmuth är så störd i huvudet!
springer runt och skakar hand med alla som är med i tävlingen innan han kan spela.
jäkla pajas. men jag skulle säkert också spexa för att bli på bättre humör och spela bättre.

snart är det dags att se dwan - brunson möta varandra. det blir förjävla kul.

missade två möten idag. båda var ganska viktiga så jag är rätt besviken,
måste försöka ta mig iväg imorgon fastän motivationen är låg.
är så jäkla trött och måste cykla hem utan luft i däcken...
orkar inte gå ut och pumpa dem nu? eller jag kanske måste.
äsch, kollar något avsnitt till av det här innan jag bestämmer mig.

pöss