seni sevmiyorum


vaknade åtta imorse och var pigg. så jag steg upp trots att jag var ute lite igårkväll.
det blev iofs väldigt, väldigt lugnt. var först med magda och såg lite film och pratade.
sen kom vi på att vi borde gå in till stan och vi hamnade på pipes där vi tog en öl.
hände inte så mycket på krogen så jag gick hem vid ett. tur at jag träffade en tegare
som kunde följa mig ända hem till dörren. hatar att gå ensam på nätterna (gör det aldrig).

nu ligger jag i soffan, när jag steg upp tog jag bara på mig pyjamasbyxorna och la mig här.
täcke + kuddar + chattar med lite mysiga människor. har köpt en julklapp också, årets första!
kändes ju väldigt vuxet och ansvarsfullt av mig. jag som brukar vara ute i sista minuten varje år.

blir så sjukt sugen på att lära mig mer turkiska nu! sitter och lyssnar på fantastiska seni seviyorum.
jag kan inte förstå hur man får plats med så mycket kärlek i en liten låt. det är förskräckligt vackert.
även jag, som inte är det största kärleksfanet just nu, blir så himla rörd. och språket... wow så fint.
får nog plocka fram mina böcker. turkisk grammatik, jippie. kommer sova gott om hjärnan får jobba.
det skiljer sig så jävla mycket från svenska att man får huvudvärk om man håller på för länge. -_-