poker + glädje = rik lajnus

åh, vad jag är bra på poker när jag är glad.
synd att jag har borderline så att det pendlar snabbt, haha. ödets ironi.
nåja, började spela med 15 kronor på kontot och det tog inte lång tid att femdubbla det.
som ni förstår på summan så spelar jag inte om stora pengar alls. men det är lika bra.

såg att svenska spel hade något som hette pokerskolan så jag testade det.
riktigt kul, man fick göra lite prov och blev rättad. jättekul för en skolnörd som jag.


haha kolla översta, fan vad stolt jag blev! jag som är så dålig på matte och att räkna outs.
men nu måste jag ju faktiskt skärpa mig när det gäller just det - så att jag kan bli rik

(och ja, jag nämner öppet i bloggen att jag har borderline.
det hade jag inte vågat förut men det är för att jag är stolt och trygg i mig själv nowadays.
snart är diagnosen struken ur min journal för jag utvecklas snabbt och lär mig mycket bra)

haha tur att min mamma är hörselskadad för jag vann just en stor pott och blev så glad.
vissa dagar kan jag inte dölja min glädje så jag började typ skratta och tjoa på. :D 

ps. tack för glädjen :* den gör så att jag vinner massa pengar.