foo fighters - the pretender


jag är fortfarande glad efter lördagens tripp. tänk att jag inte varit på en match innan dess i år.
var inte på någon match förra säsongen heller vad jag kan minnas. det där extrabränslet behövdes.
det var ju inte bara matchen som var rolig, det var såklart kul att träffa alla trevliga luleåfans också. 
synd bara att platsen vi stod på i arenan var värdelös (!) - och att det inte blev en vinst. 

det har inte hänt så mycket annat, varit på vågen som vanligt idag. 
tycker om dem, känns som en stor trygghet för att vi ses så ofta.
det är skönt att ha ett ställe där man kan få ur sig allt, vad man än tänker på.

när jag kom hem därifrån tog jag en lååång promenad på teg... och gick vilse.
så jäkla typiskt mig. men efter att ha virrat omkring ett bra tag hittade jag hem.

tväruppdaterar bara nu, är nämligen inte hemma. har ingen telefon med mig,
råkade glömma den när jag for iväg. men jag får tillbaka den imorgon.

har satsat lite pengar på oddset powerplay ikväll,
blir spännande att hålla koll på matcherna imorgon och på onsdag.
sånt här är så himla spännande, fastän vi bara la ut 4 kronor... lättroad tjej.

och PS. idag har jag haft en orsak att le