-

så sjukt. tog två sömntabletter inatt, så att jag skulle få sova längre än till 07.
när jag vaknade idag och tittade på klockan var den 21:30, jag fattade ingenting.
jag sov alltså bort hela fredagen. tråkigt, då orkade jag som inte hitta på något heller.

sitter i soffan, dricker julmust, tittar lite heads up samtidigt som jag spelar heads up.
jag kommer nog att sätta mig och lira klockan 2 på natten igen. man märker att folk druckit.
skönt att få vinna tillbaka lite pengar, har spelat idag men bara skänkt bort pengarna för att jag sög.
skönaste med att spela mot fulla människor är nog att de sätter in mer pengar direkt de förlorar, haha.
och att de spelar vårdslöst såklart, de kan syna en hela vägen med en skithand. de missar att försöka
sätta en på vad man har och tänker bara på sina egna händer. sen vägrar de lägga sig. underbart! 

HAHA körde tex nu mot en som hade 83 off suit och jag hade ruter K9. han re-raisade mig preflop
jag synade och fick färgdrag, då höjde han och jag re-raisade honom ganska ordentligt. han synade och
båda checkade efter turn. efter rivern så tänkte jag att kung hög förmodligen var helt okej, om inte
annat så skulle jag väl få honom att lägga sig eftersom att jag höjt hela vägen och borde ha nåt bra.
men nej, han valde att syna med 8 hög! gillar den här killen. tack för pengarna!

och det bästa är att
 han gör ungefär såhär i varje hand. han är sjukt lätt att läsa och lätt att råna på pengar!
tror han har lagt sig totalt 3 gånger under tiden vi har spelat. och jag har 5 dubblat upp :)
(han fick några turhänder men satsade alldeles för lite, så det kändes knappt inte)

snart ska jag dock sova, har tagt en sömntablett ikväll igen, så jag inte är vaken för länge.
imorgon hoppas jag att jag kan hinna hitta på något att göra och inte bara sova bort dagen.
har pratat lite med kotten så det blir nog att umgås med henne och lillkotten på kvällen.