sick and tired

åh, vilken seg dag jag har haft. sov jättedåligt inatt och steg upp klockan åtta. åkte iväg till ålidhem och var där i fyra timmar. slumrade till en stund innan lunchen. sen åkte jag hem till d och kastade mig isäng. sov några timmar till, och det behövdes VERKLIGEN. de få korta stunderna jag fick sova inatt drömde jag jättemycket. fy tusan. nu börjar jag må bättre men man blir så himla slut i huvudet när det blir såhär med sömnen.

sitter och äter vindruvor, tittar på hockey och "låtsas-shoppar". det gör jag ungefär 90% av tiden jag sitter på internet. kollar kläder, lägger dem i varukorgen men betalar inte. haha, snacka om slösaktig tjej. kan inte låta bli. jag önskar att jag var ekonomiskt oberoende, vilket härligt liv jag hade levt då. 

nu ska jag dricka kaffe sen åka till röbäck och titta på fotboll. hörs senare!