matematikern lina

hej igen. sen sist har jag hunnit sitta ute i kvällssolen och räkna matte. det var riktigt roligt, jag kunde mer än jag trodde. jag brukar ha ganska svårt att tänka när jag får en matematisk fråga men det är en helt annan sak när jag lägger allt fokus på talen i en bok. då går det svinbra. haha, jag satt och tjöt glatt för mig själv för att jag klarade av det så enkelt. 

har bränt mig lite i solen, jag och min stackars bleka hy. är så less på mina pigment, kan aldrig bli brun. bränner mig bara och blir röd istället. men på senare år har jag fått fräknar vilket jag älskar, det har jag alltid velat ha. 
 
nu ska jag slå på ett avsnitt av desperate housewives och slötitta på hockeyn innan jag lägger mig. god natt, sov gott, puss puss, hejdå, dröm sött

Jag har jättesvårt för matte....

2013-05-17 - 07:17:59