it's friday i'm in love

hej på er. jag sitter ute på balkongen men ett glas kallt vatten och en snus under läppen. vet inte om man kunde ha det bättre. eller jo, om jag slapp huvudvärken. mår iallafall mycket bättre idag. igår var jag jättesnurrig och konstig. jag vet inte än vad kvällen bjuder på. antingen stannar jag hos mamma eller så åker jag till teg. har inte bestämt mig än. vill sitta ute ett tag till (solen kommer snart fram bakom tallarna igen). 

läser fortsatt om mordet i boden. fy tusan så vidrigt. jag får en känsla av att något inte stämmer när jag läser vad alla har att berätta. men time will tell, det är så sjukt tragiskt att en människa kan styckmörda någon annan. det känns som att jag läser en påhittad deckarroman. jag låtsas åtminstone att det är det, annars skulle jag bli för illa berörd.
 
skönt med fredag! hade egentligen velat hitta på något men det är nog bäst att vila med tanke på skallen. mådde ju jättedåligt igår så det är nog inte dags att börja skutta omkring riktigt än (TYVÄRR, blir så taggad när solen skiner)