♪ i'm just a girl



 


Jag är jättetrött i ögonen. Jag har missat middagen. Jag hatar fjärilar. Jag har stora pupiller. Jag gillar frågesport. Jag längtar efter att sätta mig i skolbänken igen. Jag är hårdare och starkare än många vet. Jag är bortskämd när det kommer till kärlek. Jag sover alldeles för ofta med smink. Mitt hår klarar bara av vissa sorters schampoo. Jag håller på att spara ut mina ögonbryn för att sedan forma om dem lite. Jag har i år köpt mitt livs första läppstift, är en riktig pojkflicka. Jag använder (nästan) aldrig heels. Jag lyssnar på allt mellan himmel och jord, från Hanson till In Flames / Håkan Hellström. Jag fryser nästan jämt. Jag har dålig självdisciplin. Jag är klumpig och får ständigt nya blåmärken. Jag kan inte hantera pengar, för mig är det bara siffror utan innebörd på kontot. Snus går före allt annat, så länge jag har snus har jag förutsättningar. Jag är en dålig förlorare och en ännu sämre vinnare. När jag blir sur kan jag bete mig som en tre-åring; tillexempel stampa i marken och skjuta fram underläppen. Jag lider av panikångest och BPD men det har blivit mycket bättre nu på slutet. Jag dagdrömmer ofta om människor jag träffat. jag har en undanstoppad författardröm på hyllan och jag ryser när jag hört idrottssupportrar heja på sina lag