en liten vädjan

 
Gode Gud, kan jag få bli frisk? Amen.
Jag sitter/ligger hemma hos mamma med huvudvärk och snorig näsa. Försov mig imorse, vaknade inte av väckarklockan och sov därför 5 timmar längre än jag skulle. Bra jobbat, Lina! ... Missade både gruppen och studenten som jag skulle på. Men jag hade nog inte orkat något av det som jag mår just nu. Känns jobbigt att bara behöva stå upp, haha.

Sen jag vaknade har jag läst om mordet i boden på flashback (standard, har dock läst för mycket så jag har fått några mardrömmar om det. Jag är för feg för såna här brottsteorier), tittat på fina bilder och bara segat mig på facebook. Inte fått nåt speciellt gjort, tänkte se på pretty little liars men har inte hunnit än. Vet inte om jag ska spara det till kvällen eller se det nu på direkten? Min favoritserie just nu. Töntigt? ja. Men helt sinnessjukt spännande. Se den!
 
Hahah, när mamma kom hem från jobbet skrattade hon och sa att ingen kan se lika ynklig ut som jag när jag är sjuk. Och det stämmer nog, finns nog ingen i hela världen som tycker lika synd om sig själv som jag när jag är krasslig. Haha, vek tjej.