en jäkla dag


fy. vaknade upp och kände mig helt iskall inombords.
har svalt gråten i flera timmar men det sprack nyss.
ingenting har hänt, såhär är det bara i min värld, BPD.

så jag tänkte att lite godis och en rolig serie skulle pigga upp mig.
cyklade till statoil med planen att köpa en påse tutti frutti och lite choklad.
väl där kostade en påse tutti frutti 22 kr och två påsar kostade 29, så det blev två.
sedan plockade jag på mig en stor chokladkaka fastän jag bara hade tänkt ta en liten.
då säger killen i kassan att jag får en chokladkaka gratis så jag hämtar en till.
och sedan säger han också att jag får en till cola utan att betala något extra.
tur att jag är hos d, nu finns det godis så det räcker ett bra tag.

men. jag kände ändå att det var jobbigt när jag kom tillbaka.
kände mig låg och ledsen, obehagliga känslor i kroppen.
så jag försökte väcka david men han är så jättetrött.
då insåg jag att jag inte bara kunde sitta här och må dåligt.
bestämde mig för att åka på apoteket och hämta ut stesolid.

har tagit fyra stycken och är lugnare.
tack och lov finns det såna lösningar då det är som värst.
sobril kiss my ass, det är stesolid som fungerar.

nåja. nog om mig och mina åkommor. nu ska jag pysa.
ta hand om er. love you