drop the world

jag är besviken. mest på mig själv. jag måste ta mig i kragen. jag har varit på så god väg, vill inte förstöra det. jag måste lära mig mina gränser. lära mig vad jag måste hålla inne och vad jag måste dela med mig av så det inte bara exploderar när jag sitter och funderar. det jag ska göra nu är att avvakta, jag orkar inte med de här dagarna. så jag åker till mamma, köper godis och laddar upp med desperate housewives säsong 8. jag ska gosa med katten och bara ta hand om mig själv. den senaste veckan har varit väldigt jobbig och jag har en del dåliga känslor kvar. men jag ska försöka att bearbeta detta inom mig, har haft för svårt att kontrollera känslorna. imorgon är det grupp igen. jag behöver verkligen det.
 
det är bara så jobbigt att misslyckas och göra bort sig när man egentligen har kommit så långt och varit bättre så länge. man blir ännu mer besviken på sig själv. hoppas att jag lyckas rycka upp mig. ska prata med s och emma imorgon, då får jag säkert lite tips.