yesterday

 tänkte typ skriva ett sånt här inlägg igår:

"åh, idag är jag glad och pirrig. är euforisk"

-
men jag hann inte. det vände alldeles för snabbt.
jag blev mer och mer uppjagad och ledsen i hur
rask takt som helst. till slut gick det måendet över.
MEN då får jag en extrem smärta i magen. På 100%
sanning kan jag säga att jag aldrig haft så ont förut.

magsmärtan höll i sig i några timmar och jag blev sååå less,
trodde att det var blindtarmen för att jag även spydde.
orkade inte åka in på akuten så jag la mig helrakt med täcke
i en fåtölj utan att röra på mig någonting alls, haha, efter
typ en timme så mådde jag lite bättre och imorse var det helt bra.

det jag egentligen vill säga idag är:


jag mår bra idag. det är onsdag, jag har det jag behöver.
nu ska jag njuta varje sekund av den här glädjen haha.

BRA LÅT

puss