Om Nemi och om tomten och om fest

Haha, såhär länge har jag inte varit uppe på jättelänge. Jag känner mig som en pensionär.
Förutom igår när jag var ute och festade efter Håkan såklart. Vilket för övrigt var jättejätteroligt.
Jag träffade nya människor, spelade black jack, lyssnade på karaoke och firade konserten.
Men jag njuter av att vara ensam hemma. Så mycket att jag inte vill lägga mig.
Så skönt att jag valde att ta det lugnt fastän flera roliga personer hörde av sig.

Tomten har varit jättesnäll mot mig i år, fick en fin present på kontot idag.
Jag blev jätteglad och rörd. Tänk vad människor kan vara osjälviska och snälla.
Tack igen, tomten. Du räddade min jul. Jag blev väldigt glad. Tack tack tack!

Imorgon ska jag slå in julklapparna till Ayla. Fyra stycken blir det.
Jag längtar redan efter att se lillflickan skratta så jag ska åka dit imorgon.
Sen att hon har en helt okej morsa är ju bara ett plus. HEHE. Love you kottis.

Fick julbord på vågen idag. Haha, blev tvungen att ta taxi dit. Bakfull.
Chauffören hette Hellström, respect mannen. Haha, han var schysst.
Julmaten var god men jag hade mensvärk from hell. Första gången på flera år.

Nu ska jag lösa korsord (som sagt, pensionär) och se en serie.

Sov gott alla sötnosar!





PS. Jag saknar dig. det Vet du.

Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till tschüss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut


- Håkan Hellström.