j-j-jag är jätte hal... jag menar mätt



I söndags kom jag hem till en halvstökig lägenhet. Umgicks med en kompis, försov mig, missade möten.
Försökte julpynta men fick inte ihop julstjärnorna. Kanske måste spara dem till nästa år? Ohändig tjej.

Jag har ont i kroppen. Jag har sovit för mycket. Jag är glad. Jag funderar på en massa randomsaker.
Till exempel: hur kan vi påverka våra drömmar? Varför tar alla så illa upp av saker nu för tiden?
Hur länge ska jag bo i den här lilla lägenheten utan normal kyl och frys? Vad vill jag göra?
När ska jag laga min kamera? När ska jag laga telefonen? När ska jag maila länsförsäkringar?
Kommer jag kunna bli bra på poker eller är jag för dålig på matte? Kommer jag att rädda världen?

Som ni ser så är det mycket som rör sig i huvudet på Lina Sofie Westin en dag som denna.
Det är inga allvarliga tankar, jag bara nuddar vid dem lite lätt innan jag släpper dem igen.

Idag ska jag åka till mamma, som vanligt på tisdagar. 
Jag saknar Gurra lite. Sen är det väldigt mysigt att vara hos mamma rent allmänt.
Nu när hon har julpyntat är det extra härligt. Hon har det så himla snyggt hemma.

Ska träffa läkaren i eftermiddag också. Vi ska ta ett snack om medicinerna.
Håll tummarna för mig. Det måste bli ändring i min medicinering, detta går inte.
Har just nu sertralin, stesolid, lamotrigin, propavan, imovane och seroquel utskrivet.
Ska höra med honom ifall man kan fixa till det på något sätt då lamotriginet inte fungerat.

Haha, Emma ringde mig just när jag skrev om medicinerna. Ganska kul timing.
För er som inte vet så är Emma min kontaktperson och kurator. Det är hon som fixar allt.
Ställer mig i köer för olika behandlingar, ställer mig i kö för kedjetäcke. Hjälper mig med planering.

Nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe och titta på lite skräck!
Direkt jag skrev det där så kom jag att tänka på en annan del av Köping när Micke ligger på sjukhuset.
Hans tjej Carina är där och det är nog det mest fantastiska i hela den där seriens historia (aaah skjäck)