du stack ett hål i min kevlarsjäl


 
Tänk att klockan är åtta och jag har redan varit vaken i två timmar.
Det är inte likt mig att stiga upp så tidigt, brukar alltid ligga och dra mig.
Har en speedad katt som skrikit mig i öronen hela natten. Jobbiga jäkel.
Nu när jag är vaken är han också helt tokigt needy och vill bara gosa / leka, 
när han inte får det så hoppar han upp på alla förbjudna ställen och står där och skriker.

Ska försöka piggna till med kaffe och lite flashbackläsning. Där kan man fastna hur länge som helst.
Just nu läser jag om mordet i Boden och om Paradise Hotel (haha), bästa tidsfördrivet i världen.

Jag har pokerförbud så jag ska försöka läsa lite i pokerböckerna senare idag. 
Har även tänkt ta mig iväg på loppis. Hoppas att jag hittar något fint.
Om inte annat hittar jag ju alltid böcker. Kan inte få nog av det.

PS.

Håll ögonen öppna, Umeåbor.
Den här sötnosen har sprungit bort vid Nydalaskogen.
Hennes ägare är såklart jätteorolig.
Håll ögon och öron öppna. 

Hör av er till > Wilson K-m < på Facebook om ni ser eller hör något om Nova.
Jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka under dagen. Stackarn.

 
Håller tummarna hårt som fan. Kan inte tänka mig hur jobbigt det måste vara för hennes husse.