det kommer aldrig vara över för dig ♥



Hej på er!

Har inte haft tid att skriva något i helgen. Men jag har haft det bra överlag.
Fredagen var jobbig och tröttsam men lördagen desto bättre med mycket bättre humör.
Spelade poker, umgicks med härliga personer och la mig, som vanligt, alldeles för sent på nätterna.

Inatt har jag sovit 3-4 timmar, är helt död nu men måste försöka hålla mig vaken.
Har varit på vågen. Det gick bra. Fick julfika sen åkte vi på loppis och handlade lite böcker.
Köpte en tomte och två ljuslyktor som jag har ställt i fönstret också. Måste ner i förrådet imorgon.
Har ju nån kartong med julpynt bland all annan bråte. Kommer bli mycket svordomar känner jag på mig.
Det är så stökigt i mitt förråd, allt är slängt huller om buller. Varje gång jag är där blir jag arg och less...

Sitter och spelar poker och lyssnar på Håkan Hellström. Vill verkligen gå på hans konsert den 19:e.
Men självklart är det slutsålt. Det är bara han som fattas på min "måste se live"-lista. Känns så surt.

Jag känner mig glad. Trött men glad. Är glad över många saker idag.
Som jag sa på vågen, det är skönt att humöret svänger så fort ibland.

Hoppas ni har en lika fin dag som jag har.