Baby, it's cold outside

 
Jag har känt mig ensam de senaste veckorna. Jag tror att det beror lite på den råa luften och höstmörkret.
Känner igen känslan. Den kommer krypandes varje år och håller i sig i 1-2 månader. Tills snön har lagt sig.

Igår valde jag att skicka ett SMS till fina människor som gör mig glad.
Människor jag uppskattar att vara i närheten av. Det blev ett enkelt "jag saknar dig"
Jag fick många fina svar. För mig är det så viktigt att visa mina vänner uppskattning.
Och när man känner sig ensam är det bra att påminna sig själv om att man inte ÄR ensam.

Nu ska jag lägga mig ner i sängen, slå på serien jag tittar på och sen sova.
Jag har stigit upp kring 7-8 hela veckan. Till och med igår och idag. SÅ SJUKT.
Jag som alltid sover bort hela dagar och är vaken hela nätterna. Jag är helt slut.