Anno 13.

Avslutar mitt 2013 på samma sätt som jag vill att 2014 ska fortsätta:
Nykter med 2 par nya skor, en gullig katt, snus, skypedejt med Dajje och min mor.

Bestämde mig imorse för att stanna hos mamma ikväll, jag orkar inte med all uppståndelse.
Såna här högtider är överskattade så länge man inte har ett kompisgäng på 20 pers som umgås.
Har man väldigt blandade kompisar som inte känner varandra (som jag) så blir det inte lika kul.
Då måste man välja var man ska vara och vem man ska vara med och det är alltid lika jobbigt.

Så mamma ska laga god mat sen ska vi spela bingolotto ikväll. Hoppas att vi/jag vinner lite pengar nu!
Förutom det och skypedejten så ska jag låtsas som att det är en helt vanlig dag. Som vilken dag som helst.

Tack för all respons på mitt förra inlägg. Jag är glad att jag nådde ut till er. Ni är starka!

Avslutar med lite bilder från året som gått.