idag är jag stark


tjeinare
här sitt ja hos mamma å tänkte kik på nå "orange is the new black"
å sen blire surströmming, ä så jäkla sugen att det finns int.
som ni se på bildn ha ja färga hårä. blondera å satt i lite råsa.
de råsa håll i sej i tre tvättar ungeför. jäklit kul att göra nå nytt.

okej, nog med dialektskrivning. MIN BÄSTIS HAR FÅTT BARN.
hon födde en flicka inatt. fick sms vid ett. åh, så roligt. 
är säker på att ayla kommer att ha det superbra med kotten och murre.
och med min rosa skallra som jag har köpt till henne såklart, hehe.

har haft ett bra möte på sjukhuset idag. snackade med emma om massa saker.
tyngdtäcke (fick inspiration av en vän på facebook, så jag frågade om det)
medicinering. ekonomi. allting börjar/kommer bli bra. och imorgon ska jag på vågen.
har lite pappersjobb att göra innan jag går och lägger mig men nu:
"orange is the new black". är för seg för att göra något annat.

puss puss
 
ps. hämtade gurra hos veterinären den lilla stackaren.
han var alldeles hög och snurrig. men allt hade gått bra.