idag är en bättre dag





hej. 

jag börjar må bättre igen. det tar bara ett tag för mig att vänja mig vid att vågen har dragit igång igen. känner att det är väldigt skönt att komma dit och få lasta av sig lite bekymmer och få hjälp och guidning på hur man kan tänka. dagens samtal var toppenbra fastän jag hade sovit alldeles för lite. hela dagen idag har jag gjort viktiga saker trots att jag inte har haft någon energi alls: vågen, fixat mormors dator, åkt till mamma, promenerat en kortis, laddat upp bilder, redigerat bilder och skickat två viktiga mail. heja mig, vad jag känner mig nöjd.

nu har jag några saker att skriva upp i ett anteckningsblock sedan ska jag vila. är hur trött som helst, sov hos david inatt och vi satt uppe ganska länge. han är så fin, min karl. jag är glad att jag börjar må bättre, då blir jag nog även en roligare flickvän. och dotter. och vän såklart. fy fan vad jag saknar mina kompisar. måste styra upp det här när jag börjar känna mig mer stabil. i love you, det hoppas jag att ni vet 

vad har jag mer på hjärtat? allt med medicinerna och vikten och alla andra biverkningar är oförändrat. jag är besviken på läkarjäkeln jag träffade i måndags, jag är fortfarande utan medicin och jag håller på att avlida pga ångest mellan varven men jag gör mitt bästa. jobbar så hårt jag kan för att reglera mina känslor och vara mindful. det är otroligt tufft, tar all energi jag har. men jag är envis som den westinaren jag är så jag ska klara detta. jag är less på att vara känslig, dramatisk, fjantig. jag gör allt jag kan för att ändra på det beteendet, försöker förklara vad jag behöver i relation till andra och tränar på att bli bättre på att ta ett "nej" samt att ta kritik.

det var allt för mig, hoppas ni får en bra dag!