det där jäkla facebook

 
happ. jag som brukar gnälla på alla medelålderskvinnor som spammar spelförfrågningar på facebook har själv trillat dit. solitaire tales heter spelet och jag blir så AASJDOASOD frustrerad över att man måste vänta huuuur länge som helst på nya liv. spelade hela kvällen igår + imorse innan jag åkte iväg till stranden. rekommenderas EJ då facebookspel är stört beroendeframkallande (lärt mig det av att se på min mamma och hennes bubbles-spelande) 


två lite suddiga instagrambilder från dagen som spenderats på stranden i gamla hemtrakter.
tog lite fler bilder (även dem med mobilen, men förhoppningsvis i bättre kvalla) som jag tänkte lägga upp senare. nu ska jag spela solitaire tales för jag har just fått ett till liv i spelet! (...medan jag tappar mitt eget sakta men säkert, haha) kommer jag bli en sån som bönar och tigger om "liv", "energi", "spadar" och allt vad det nu är för att komma längre i spelet? FML