våren är här

 
tror ni inte jag försov mig imorse? ...vaknade kvart i tio. jag skulle ha träffat s klockan nio. som tur var kunde jag komma lite senare. har missat de två senaste tiderna vi haft eftersom jag har varit sjuk så det var skönt att komma tillbaka till rutinerna. och vi hade ett riktigt givande samtal. det var skönt att få ventilera sig. det var så mycket jag har gått och funderat på men bara hållit inom mig.

kolla vädret, snön är nästan borta här i norrland! SÅ SKÖNT! tog en massa bilder med mobilen på min promenad. måste fixa systemkameran, den har bara stått och samlat damm de senaste tre åren. blir alltid så sugen på att fota när våren börjar komma. innan sommaren är slut ska jag fixa en ny batteriladdare + ta kameran på service + fixa objektivet

Du är otroligt fin du också❤

2013-04-24 - 16:37:25

Fina bilder :D

2013-04-25 - 10:26:28