myspyskväll



hej,
kolla vilka snyggingar jag har delat säng med ikväll! best of the best. vi har sett en chick flick, pratat strunt och ätit godis. haft en riktigt mysig tisdag med magda. men kattskrället ska då alltid vara i centrum. 
♥ haha! tur att han är så söt... nu har han iallafall krupit och gömt sig någonstans för natten. det känns skönt att få sitta vid datorn utan att ha en kattrumpa i fejset.

det här var första gången jag  träffade en kompis sen döden knackade på. har dragit mig undan, bara träffat mamma och david under hela den här perioden. hade egentligen tänkt gömma mig under täcket även ikväll men ångrade mig och är GLAD för det. det var riktigt skönt. nu kanske den värsta chocken har lagt sig. jag har iallafall accepterat att det som hänt har hänt. och är nu redo att gå vidare. blir lättare och lättare för varje gång jag är tillsammans med gruppen.

nu ska jag sätta mig och pyssla med lite bloggsaker innan det är dags att sova.
bjuder på denna magnifika bild på gusten som avslutning, ...oj vad han njuter? hehe