man slutar aldrig förvånas

 
 
mamma brukar se på dr. phil varje dag, jag orkar nästan aldrig titta fastän jag är här eftersom det känns som att man sett allt förut. men idag kom det något helt nytt. jag är helt skakad! TITTA PÅ DET HÄR KLIPPET! det är förmodligen det sjukaste jag har sett i hela mitt liv. den här killen lever sitt liv som en bebis. han använder blöjor, leker med bebisleksaker, sover i spjälsäng och drömmer om att bli skjutsad i barnvagn. hans tjej har dumpat honom (konstigt..) och nu söker han efter en familj som kan ADOPTERA honom. han har tydligen fått en massa förslag från folk som vill göra det. hur tänker han? hur tänker de människorna? är det en fetisch eller är de bara jävligt märkliga? wow, jag saknar ord för hur fel det här känns.

Men herregud! Va?! Det måste vara någon som driver med programmet....kan man ju hoppas iallafall! Obehagligt :P

Svar: hahah, eller hur?! så stört
biwinning.blogg.se

2013-04-17 - 18:33:06