kvällspromenad runt teg


jag kom just hem från en långpromenad! hann ligga och chilla i en såndär stor gunga också, jag kommer typ sova där i sommar. kände nu att jag nästan vaggades till sömns. jag avbröts dock av en unge som kom och ville leka, han tyckte inte att jag skulle ha gungan längre. och hans föräldrar var med så jag kände mig tvungen att gå därifrån, haha.

kändes så jobbigt att ta kort på sig själv om nån skulle se så jag blev illa tvungen att lägga ut den enda som jag faktiskt tog. nu ska jag äta yoghurt med blåbär och hallon. ska börja äta bär varje dag. det är så himla gott. och sen är det ju nyttigt också.
 
hoppas att ni har haft en skön kväll.

Härligt!

2013-04-25 - 11:27:39

Härligt med en promenad! Måste också börja komma ut och gå !

2013-04-25 - 13:56:22

Du är bara så söt!! <3
Hoppas prommisen var riktigt härlig! :)

2013-04-25 - 16:50:59