i'm like a bird

nu är jag nyduschad och fräsch. ska springa till stan ännu en gång om en stund. två gånger på en dag. ENSAM. det är en stor dag. haha! ska köpa ett jättejättegulligt smycke på gina tricot, visar det sen. på den här bilden ser ni iallafall mina nya armband! jättefina, tjugo kronor styck! karma & peace. gillar dem mycket, men de är lite för stora. får fixa det.

har pysslat lite med metalltråden. gjorde en ring, haha. men det är ju så tunn tråd att det inte håller sig. kan man värma dem eller nåt för att göra dem stelare? jag har ju ingen koll egentligen, tycker bara att det är skitroligt att hålla på med småpyssel.

tvättstugan var upptagen också, jäkla osis. jag behöver verkligen verkligen verkligen tvätta. använder ett par sovshorts som trosor, haha. har nästan ingenting som är rent. men grävde fram en lite rockig outfit ur garderoben. svarta leggings med läder(imitation) på knäna, en svart klänning och en svart, stickad tröja med nitar på axlarna. 

idag är en bra dag. jag känner mig fri. glad. lättad. blir skönt att vara ledig imorgon också! men det blir desto mer att göra på fredag.