dagens facelook

såhär ser jag ut idag. inte så mycket energi, men jag har gjort vad jag skulle.
har jätteroliga kläder på mig just nu (bytte när jag kom hem). killens skjorta + zebrarandig kjol.
kanske tar en bild på kläderna när jag har laddat upp telefonen. hade 0% ström i slutet av dagen.

höll nästan inte på att ta mig hem. fick inte tag på min gudfar som skjutsar mig. hade 3% ström.
haha, som tur var så kunde jag stanna lite längre på vågen och jag fick tag på honom till sist.
det känns gaaaanska skönt att vara hemma nu. var lagomt stressad i över en halvtimme.
känner mig lite febrig/halvkrasslig fortfarande så jag var nog extra känslig. höll på att börja grina?

ps. har blivit helt kär i det nya redigeringsprogrammet jag hittat på nätet. http://pixlr.com/o-matic/
det är som instagram fast med en massa fler filter. i lalala like it. testa! skitroligt.
 
dagen har delvis spenderats såhär:
vi har kommit in på bra områden.